вторник, 20 сентября 2011 г.

Непрактична практична порада тим, хто користується парфумерією

Я ненавиджу давати поради - бо це відповідальність, і ненавиджу, коли дають їх мені, без мого на те бажання. Бо коли я дійсно прошу цього, люди відмахуються: "Тобі?! Дати пораду?! Краще ти мені дай". (Ну от, заодно і аккуратно похизувалася).
Отже, якщо ви хочете мати парфуми, купуйте парфуми.  Не туалетні води, чия назва натякає на..., навіть не парфумовані чи не дай боже дезодоранти, які усе ніяк не згинуть, а саме парфуми. Тобто extrait. Parfum. Perfume. Хрестоматійний факт - парфуми надзвичайно стійкі, розкішно звучать на шкірі, на відміну від інших концентрацій, врешті мають шлейф, на який годі чекати, користуючись "туалеткою". Часто чую: "От раніше були духи! Крапелька за вушком, крапелька на зап'ясток - і пальто три дні пахне!". Бо, по-перше, то була крапелька саме духів, а по-друге, раніше дерева були вищими. І виробники не економили на інгредієнтах, як-от амбра, циветт, кастореум, натуральний мускус та інших компонентах, через які парфуми стають стійкими і ніби переливаються протягом дня, змінюючи картину: ось вам букет квітів із краплями роси, а ось - гарячий подих амбри із дещицею мізорського санталу, на який не зреагує хіба що небіжчик.


Якось я медитувала в парфумерному магазині, добираючи собі аромат. "Спробуйте ці духи?" - запропонувала продавчиня. "Ні, дякую, мені якось дарували таку туалетну воду, запах зовсім не мій". - "Але це духи. Вони інші". Не знаю, чому я послухалася її, навряд чи та жіночка закінчувала курси НЛП, але парфуми я купила. Святий боже, який це був гарний парфум! Його довжелезний шлейф мені самій хотілося ловити і загортатися в нього від маківки до п'ят. Шлейф від усього трьох крапель: за вушком, на зап'ястку і на потилиці. Однойменні туалетна і парфумована води були лише недостовірними і неякісними його копіями - надто різкі, пласкі і прямолінійні - металевий удар під дих замість шипучої зелені і квітів. Наступною несподіванкою стали парфуми Contradiction від Calvin Klein (пишні червоні троянди, червоні піони, сантал і жасмин з несподіваними холодними нотами евкаліпту). Відомо, що Кельвін Кляйн не випускає дорогу парфумерію, його творіння знаходяться у площині міддл-класу і є цілком прийнятними для офісів або вихідних за містом. Contradiction я вперше почула у Опері, на яскраво, але вишукано вбраній знайомій пані з рідкісним вмінням - не боятися кольору і змішувати їх так, щоб це було красиво і не смішно. "Я завжди купую тільки парфуми, ніяких водичок. Водички - брехня. Компроміс. Краще я буду нічим не напарфумована, аніж...". Порівняння цього аромату у двох різних концентраціях мало результат 10:0 на користь парфумів. У парфумованій воді, хоч і доволі добротній, троянди виявилися пластиковими, піони помахали ручкою, як і інші квіти, натомість діри було залатано великою кількістю санталу, через що аромат нагадував духи так, як живу людину може нагадувати восковий двійник с Музею мадам Тюссо. Схожий, але не дихає.

Але важливе але - парфуми не можуть бути легкими, як водиця. Поняття легкості і свіжості для концентрації парфум/духи - своєрідне. 

Так, це недешево, навіть дорого. Але воно того варте. Варте десятка різноманітних пляшечок з рідиною, яку і парфумерією назвати важко, хіба що засобом гігєни.


Комментариев нет:

Отправить комментарий