четверг, 2 февраля 2012 г.

Оранжеві парфуми

...Не обов'язково цитрусові, анітрохи не революційні, але завжди - життєрадісні і життєстверджуючі. Вряди-годи їх пакують у оранжеві коробки та можливі варіанти. Вони ніколи не бувають холодними, відчуженими чи безжально-прекрасними - словом, такими, за якими йдуть, мов миші за чарівною сопілочкою. Це такі собі менеджери середньої ланки парфумерного світу. Оранжевий передбачає тепло, сонце (іноді - у холодній воді), бальзамічні акорди нетутешніх трав і дерев, квіти вогнистих кольорів, сіль, і солодкувату амбру на прощання. Привіт з минулого - Dune Dior - доречний влітку, тоді він по-особливому розкривається, розвіваючи довжелезний астральний оранжевий шлейф, бо взимку він діє як обігрівач, як затишний кокон, але я рада цьому, вдихаючи солоно-солодкий аромат з зап'ястка і вкотре розгадуючи його загадку - чому поєднання цих двох смаків - солоне плюс солодке - виявилося гармонійним?..

Відповіді немає, але чи треба постійно перевіряти алгеброю гармонію... ні, ні, ні. Про кашміровий светр кольору осіннього листя і коралів - Mira-Bai Chopard - я вже розповідала, як і про підступно-чарівну Eau de Merveilles Hermes, кольору "Hermes's orange".
До "оранжевих" без сумнівів зараховую цинамоново-фруктовий Le Roy Soleil by Salvador Dali, одне з правдивих втілень парфумерії 90-х, чистий та простий Clinique Happy by Clinique.
Я ніколи не ношу одяг оранжевого кольору або його відтінків, бо відчуваю якусь неузгодженість образу, а потім виявилося, що згідно теорії про кольорові типи, я - Літо-Зима, а значить, теплі тони - good-bye. На щастя, ця теорія стосується лише добору одягу, бо інакше восени і взимку довелося б мерзнути в легких шовкових ароматах...

Комментариев нет:

Отправить комментарий